thomastrip.blogg.se

Avslutningsmiddag

Publicerad 2013-03-09 16:27:02 i

Vi bestämde oss för att ta våran avslutningsmiddag på vårt kära cyren, som vi besökt en gång innan, då sanna fyllde. Prime filé med bsås kan vara det godaste vi någonsin ätit (iallafall på denna resa). Vi njöt sedan efter maten på bryggan i darling harbour med en lyxig glass vs chokladtårta. Kvällen kunde absolut inte blivit bättre. Även om det var våran så kallade avslutningsmiddag inne i city så har vi några mer kvällar att avnjuta i vårat älskade bondi innan det är dags för hemfärd. Vi lever livet!
// Hanna och Sanna

Kommentarer

Postat av: Ann Catrin

Publicerad 2013-03-09 17:54:35

åh vad lyxigt !!! Jag förstår att ni trivs i Sidney ,det ser så härligt ut (:Njut på bara av dagarna i värmen och ert älskade Bondi.Det finns hopp här hemma oxå jag lovar ljuset är här och våren närmar sej med stormsteg .Nästa lördag är ni hemma igen ,då blir det lyxmiddag här oxå ..PUSS på er godingar <3 Ann Catrin

Postat av: cathrine

Publicerad 2013-03-09 18:04:55

Vilken middag! Jag kan riktigt känna ert vemod att lämna sidney, verkar helt fantastiskt. SÅÅÅ BRUNA ni är.Jag ser fram emot lördag så jag tror jag ska spricka. Herregud sanna , jag har inte fått krama dig på 6 månader snart.Älskar dig! VÅLKOMNA HEM på lördag!

Postat av: Harald

Publicerad 2013-03-13 16:34:45

Tycker mig se att Sanna införskaffat sig en ny top? Behövdes det verkligen, ni har ju massor kläder ni älskar..
Även jag längtar något fruktansvärt mycket efter er. Tyvärr är det massor snö igen men det är ju bra att ni inte behöver missa den. (Hehe)
Pussar o Kramar!
Sitter ofta med nate archibald och längtar;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Vi är två tjejer som kommer att blogga om vårt liv i Australien under det närmsta halvåret. Den tredje oktober tar vår, än så länge ganska oplanerade resa, vid. Följ oss på vårt stora äventyr // Sanna och Hanna

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela