thomastrip.blogg.se

Tusen miljoner tack

Publicerad 2012-12-21 00:24:58 i

Min födelsedag kunde inte ha blivit bättre. Vaknade upp till färdig och framdukad äggmacka och efter den underbara frukosten fick jag massage av både Frida och Hanna, samtidigt!
Födelsedagsvåfflan i Newtown var minst lika god som jag mindes den, tack så mycket Ann-Catrin.
Hanna gav mig väl utvalda presenter samt massor fina ord som jag blev jätteglad för och Fridas utgångsgåva ska vi se till att utnyttja till max, mohahah.
Dagen avslutades i fina darling harbour med trerätters på en resturang med underbar utsikt. Allt smakade underbart och vi fick äntligen beanaise, som vi längtat!! Det var verkligen det bästa mamma och pappa kunde ge mig.
Tack till alla som gjorde min födelsedag oförglömlig!
/Sanna

Kommentarer

Postat av: mamma cathrine

Publicerad 2012-12-22 10:45:45

Va härligt att höra att du haft en underbar födelsedag, det värmer oxå att du har så fina vänner som gjort din dag oförglömlig! ! Maten ser ju helt suverän ut. Ja vi tänkte att mat är nog en bra ide, eftersom det verkar vara en stor saknad med god mat.Kul att det smaka! Ser nu fram emot lite fina julbilder ifrån er, ha det gott, saknar er !!pussar mamma cathrine

Postat av: AnnCatrin

Publicerad 2012-12-23 12:13:36

Vilken middag 😊ser helt suveränt ut , riktig gourmet vill ja lova .Härligt Sanna att du är så nöjd med din dag . Som sagt nu har ni två lyckade födelsedagar i minnet o nu väntar julfesterligheter Puss på er världens godaste tjejer <3/Ann Catrin

Postat av: Mormor Susanne

Publicerad 2012-12-23 22:20:10

Gud så fina ni är och jag är så glad att du fick en så fin födelsedag Sanna. Härligt och värdefullt med riktiga, nära vänner! Ser ut att vara jättegod mat också ni fått. Du får komma till mig o äta köttbullar o bruna bönor när du kommer hem Sanna och få dina presenter då, i efterskott. Vad duktiga ni är som julstökar, gör både godis o mat!
En riktigt GOD JUL önskar vi er.
Kram från mormor o morfar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Vi är två tjejer som kommer att blogga om vårt liv i Australien under det närmsta halvåret. Den tredje oktober tar vår, än så länge ganska oplanerade resa, vid. Följ oss på vårt stora äventyr // Sanna och Hanna

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela