thomastrip.blogg.se

Stulna ägg..

Publicerad 2012-11-02 01:53:46 i

Chicken satey serverades igår. Sen blev det halloweenparty. Denna gång gick vi in för det lite mer än förra och blev flapperladys. Idag har vi levt som riktiga backpackers. Köpt kaffe för en dollar, läst bok i parken och gråtit över stulen mat. Att man ska behöva skaffa lås på matväskan var oväntat.. Annars har vi nu blivit riktigt bekväma här på hostelet.. Vår första plan var att dra efter två dagar. Men här är vi visst kvar.. Vi älskar Sydney!!!!
// hanna och Sanna
(Min mobil gick sönder, så ifall någon skrivit och jag inte svarat så är det på grund av att jag har nytt nr/hanna)

Kommentarer

Postat av: Mor-mor Ing-Britt

Publicerad 2012-11-02 05:13:54

Så kul höra att ni har det bra.Synd att ni inte får ha maten ifred bara.Och hallonens är ordentligt firad nu :).här tänder vi kjus imorgon en fin tradition. Var rädda om Er kram

Postat av: cathrine

Publicerad 2012-11-02 09:11:00

Ja är det inte lustigt hur man vänjer sig, jag kommer ihåg mitt första samtal med dig Sanna, orden löd-- " Hostlet är så jävla äckligt, HÄR KAN VI INTE BO!!!!!." och nu känns det riktigt bra. Men att det finns "tjuvar" där är inget bra. Ha det nu gott o fortsätt att njut o älska sidney, pussar o kramar mamma/ cathrine :))

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Vi är två tjejer som kommer att blogga om vårt liv i Australien under det närmsta halvåret. Den tredje oktober tar vår, än så länge ganska oplanerade resa, vid. Följ oss på vårt stora äventyr // Sanna och Hanna

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela